all black with a little bit of leo

Det här är allt jag köpte på mellandagsrean + ett par hörlurar också men det är väl inte mycket att visa, alla har väl sett ett par helt vanliga hörlurar?
Skor, tisha, trosor, strumpbyxor och örhängen - h&m, svarta jeanstights och svart nagellack - vila och mobiltelefon zte blade - teliabutiken.
Såg att det var väldigt mycket svarta grejer. Blir lätt så när inspirationen ligger på noll. Jag längtar till våren när jag kan börja använde skorna som jag tycker är underbara!
Nu ska jag gå hem till Josefin som jag inte träffat på jättelänge. Puss!

Kommentarer
Postat av: marielle

sjukt snygga skor och örhängen:)

2010-12-28 @ 20:17:59
Postat av: Adèle

fint!

2010-12-28 @ 21:28:21
URL: http://toasted.blogg.se/
Postat av: nathalie

jag har också dem där skorna, och det är som du säger - man vill ha vår så man kan börja använda dom !

2010-12-29 @ 11:15:04
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se
Postat av: Elin ideskär

köpte skorna i somras och ett mycket bra köp. Blir de utslitna så kan man köpa ett par nya:)

2010-12-29 @ 22:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0