Puderrosa

Kollade igenom Karins blogg och såg dessa vackra skapelser. Det har blivit lite mycket Karin nu men i brist på annan inspiration får det duga. Hon hade köpt dom i Miami och jag har inte ridigare sett converse i denna färgen tidiagare så jag ska hålla utkik efter liknande till våren. Tänk er puderrosa converse till ett par brunbrända ben. Nu får gärna min födelsedag, julafton och nyår komma och sen kan det få bli vår. Blir mer och mer sugen på tunnare jackor och nättare skor.
Idag har det storstädats i huset inför imorgon när släkten kommer. Har nyss klämt i mig julknäcke med julskinka. Gott!

Kommentarer
Postat av: emmys bloggkalas

oo så fina! jag jobbarpå en sistersbutik :)

2010-12-22 @ 21:04:33
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: JULIA

dom finns lite överallt tror jag, har ett par höga i den färgen:)

2010-12-23 @ 00:26:12
URL: http://nilssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0