22.06



Idag glömde jag ta en outfitbild innan jag packade ner kameran. Ni får nöja er med en bild på sötisviola som ville följa med till Kina i min resväska.
Idag fick vi tillbaka matteprovet som jag pluggade ordentligt till under lovet. Det lönar sig att plugga, istället för att knappt få g (som jag fick på förra matteprovet) var jag 3 ynka poäng från mvg denna gång. Lite surt att vara så nära men jag är nöjd ändå om man jämför resultet från förra provet.
Nu ska jag plocka undan lite på mitt rum som alltid ser ut som ett bombnedslag.
Det här är antagligen sista inlägget innan jag åker så jag vill bara säga: HA DET SÅ KUL I SNÖSLASKET I SVERIGE MEDAN JAG SHOPPAR I PEKING!
Puss!

Kommentarer
Postat av: elin

sv: ja, visst var den :)

2010-11-12 @ 13:36:15
URL: http://elinwahlberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0