Leatherdress



Mailade ginas kundtjänst angående silverbyxorna och dom skulle antagligen inte få in dom igen, tråkigt men nu har jag ju hela lönen från simlinjen att handla för. Funderar på att klicka hem denna klänning från h&m. Den är på rea och kostar bara 79kr. Men minsta kostnaden för att få beställa är 190kr. Skinnhandskarna var slut och fanns bara i brunt och det var inget annat som föll mig i smaken så jag får väl höra med mamsen om hon ska ha något från h&m.
Men jag får nog skynda mig för det är många som handlar på h&m shop online just nu, tog ett tag innan jag kom in på sidan. Resten av pengarna jag får, får nog gå till julklappar.

Kommentarer
Postat av: Emma

bra pris. känns nästan värt det även fast det inte är äkta skinn och att den förmodligen kommer kännas aningen plastig!

2010-12-01 @ 11:35:31
URL: http://emmaalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0