Made in China







Här är grejerna jag köpte i Kina. Jag kan inte få nog av glitter så jag dog lite när jag hittade tröjan. De flesta grejerna är köpta på olika marknader, som ser ut som stora köpcentrum på utsidan men när man kommer inte är det fullt av stånd överallt. Det var en upplevelse att bara gå omkring bland stånden och försäljarna. Dom ropade efter en och ibland tog dom tag i en också. Gjorde allt för att man skulle gå in och kolla bland grejerna. När man skulle betala fick man pruta som en galning. Mitt bästa köp är nog jeansen som jag prutade ner från 2000 yuan till 100 yuan (=100kr).
Jag hittade mig en kinsesik ELLE, jag förstår ingenting av vad som står men bilderna är fina. Tidningen var mycket tjockare än svenska ELLE och med detta numret följde det även med en extra tidning på kanske 200 sidor med, allt för 30 yuan.
Man kan säga att jag är helnöjd med min Kina-shopping!

Kommentarer
Postat av: Teta

åh jag vill också åka till kina!

2010-11-25 @ 21:15:51
URL: http://stylebyteta.blogg.se/
Postat av: Ina

Hej,

jag undrar vad conversen kostade i Kina? :D

2011-04-27 @ 19:17:57
URL: http://inazone.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0