NÄMEN!



Nämen ser man på! JAg har hittat tillbaka till blogggen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Det har ju gått nästan ett år sen jag skrev sist. Mycket har hänt, jag går nu andra året på naturvetenskapliga linjen på Karlbergsgymnasiet i Åmål. Det sägs ju att andra året är värst, men jag tror inte på det förrän jag har upplevt det själv.
Ikväll blir det mys i soffan framför tvn, är lite trött efter en vecka man hyfsat lite plugg men med massa träning! Jag och Petra har börjat ta träningen på allvar igen efter ett litet uppehåll under en del av våren och sommaren. Det känns riktigt bra faktiskt. Vi springer 1km innan vi kör ett styrkepass och detta gör vi 3 gånger i veckan. Igår debuterade vi i knäböj vilket resulterade en fet jävla träningsvärk idag. Men träningsvärk är en skön smärta som jag brukar säga.
Det fick bli en random-bild på en påse som jag fick med när jag beställde skor från nelly.com eftersom jag tycker inlägg utan bilder är så fruktansvärt tråkiga.
Nu ska jag avsluta innan jag babblar på för mycket. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0