Party





Idag är jag riktigt trött. Det var en kul kväll igår med kul folk, även om det var rätt dött i Säffle igår kväll så hittade vi allt en fest, sen blev det en stund på tivolit som arrangeras varje år i samband med mârten. Vädret var väl inte det bästa och idag är det ännu värre så jag orkar inte gå ut idag. Det blir istället mys i soffan med marknadsgodiset jag köpte igår framför ett eller fler avsnitt av true blood. Bra serie det där.

Den övre bilden är på mig och petra innan vi gick ut igår. Nedre bilden är på skjortan jag hade på mig som är från Åhlens.

Kommentarer
Postat av: petra

oh vilka snyggingar :o

2010-09-25 @ 15:47:55
URL: http://petraolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0