hemmafester och en stulen bil, jag satt vid fyrisån och döda tid

Söta Petra
Söta Ingrid
Min goda bakelse!
Nu har jag precis kommit hem från Uppsala. Vi har haft det så himla mysigt. Uppsala är verkligen en fin stad som jag verkligen kan tänka mig att bo i när jag läser. Vädret har varit underbart och vi har ätit god mat hela tiden!
Idag har jag och Petra varit på resande fot sen klockan 11 i morse då vi tog tåget från Uppsala till Stockholm. När vi kom till Stockholm visade det sig att tåget till Karlstad var inställt. Så vi fick vänta i två timmar på nästa tåg. I Karlstad fick vi vänta en timme på bussen som tog oss till Säffle, en mycket ful och tråkig stad jämfört med Uppsala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0