2011

Egentligen borde jag vara på väg till fest nu men eftersom min skjuts är lite sen tänkte jag summera året som varit.
Jag har träffat Elin Kling, varit i Uppsala hos Ingrid, supit skallen av mig någonstans mellan Tösse och Fängefors, sett mitt livs kärlek Håkan Hellström live, fått en biljett till Peace & Love i sista sekund, varit på Peace & Love och sett massa bra artister, varit på husbilssemester med familjen, börjat SISTA fucking året på gymnasiet, varit i Göteborg hos Julia, tävlat i styrkelyft, haft cp-kul med Petra och Bea, firat 10-års jubileum med Petra. Kommer ihåg att jag inte hade några förväntningar alls på 2011 och se hur bra det blev!
Ikväll ska jag fira in nyår med mina tre bästisar!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som ett riktigt bra år du! :D

kram på dig!

2012-01-01 @ 19:49:37
URL: http://amandaahlin.blogg.se/
Postat av: johanna

låter som ett azm år! Hoppas 2012 blir lika bra :) Ja den festen som Björn hade lär man ju inte glömma ;)

2012-01-04 @ 17:11:31
URL: http://johannaelisabetericsson.blogg.se/
Postat av: matilda

'supit skallen av mig nånstanns mellan tösse och fengersfors' xD

2012-01-04 @ 18:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0