Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt

Gårdagen var mycket händelserik. Sjukt galen kväll men också sjukt rolig! Vi öste till Håkan och försökte räkna tll 7.
Idag har jag och Petra ätit bakispizza, mycket gott! Sen tänkte vi kolla på film men vi somnade båda två. Nu har jag precis kommit hem från mina faster där det bjöds på semlor. Som jag dock inte tycker om.
Imorn blir det bättre uppdatering med outfitbild, om jag kan välja något vettigt att ta på mig vill säga. Borde verkligen bestämma vad jag ska ha på mig dagen innan, men det blir aldrig så.

Kommentarer
Postat av: Petra

Sjukt kul kväll! :)

2011-02-20 @ 19:12:09
URL: http://pistasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0