saturday

Hej på er! Idag har det varit konfirmation för min lillebror. Dom hade temat kaffe eftersom det gick att dra så många liknelser mellan kaffe och gud...? Vi har smockat i oss massa smörgåstårta och till efterrätt jordgubbar och melon i chokladfondue!
I alla fall, ikväll blir det party i Åmål. Jag som sa att jag inte skulle ut på ett tag nu efter p&l. Men är det sommar så är det.
På bilden har jag lyckats fått till håret som jag önskar att det såg ut jämt. Det blommiga jag har på mig är en klänning från h&m som jag köpte i höstas men som inte riktigt har kommit till användning förrän nu. Karin Bylund äger en likadan.

Kommentarer
Postat av: johanna

åh ge mig ditt hår! (:

2011-07-10 @ 17:35:22
URL: http://johannaelisabetericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0