Got my mind set on you

Hemma efter en lång dag i Karlstad. Blev lite längre än väntat eftersom vi fick ta med katten till veterinärstationen och dom var inte klara med honom förrän runt 8. Får hoppas att han blir bättre snart! Fick med mig jeansen som sagt och på myrorna hittade jag en skinpaj, dock väääldigt sliten men modellen var så snygg och helt underbart skön att ha på sig så jag köpte den. 215 pix gick den loss för. Ska smörja den imorn så ni får se den.
Nagellacken på bilden fick jag av mamma. U Must Have This och Blue My Mind. Visar kanske även jeansen imorn.
Nu ska jag dra på sista avsnittet på första säsongen av true blood.
Puss!
Och nej det ska inte va målat utanför nageln, men om ''emma'' kan måla perfekt nagellack får du gärna komma hem till mig och måla mina naglar!

Kommentarer
Postat av: evelina carlson

fin färg!

2011-03-02 @ 02:43:47
URL: http://evelinacarlson.devote.se
Postat av: emma

ska de vara utanför? fin färg annars :)

2011-03-05 @ 13:27:20
Postat av: Maryam

sv: visst är det? har också blue my mind, och det är nog det snyggaste lackat jag nånsin ägt!

2011-03-08 @ 20:44:15
URL: http://www.idontlikemondays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0